2-dniowe WARSZTATY - doświadczeniE kultury odpowiedzialności
TEFAL, WARSZAWA, UL. INFLANCKA 4C
WKRÓTCE INFORMACJA O SESJI JESIENNEJ!
Na czym polega
DBAM Experience?
Firma Groupe SEB (producent marki TEFAL) od 4 lat
z sukcesami rozwija kulturę odpowiedzialności, nazwaną DBAM.
W tym okresie firma osiągnęła 2,5-krotny wzrost biznesu oraz wzrost satysfakcji zespołu mierzonej badaniem Great Place To Work o 32 p.p.
Teraz Groupe SEB zaprasza do siebie na 2 dni otwarte w biurze-centrali oraz sklepach Tefal, pełne warsztatów, spotkań, pracy ramię w ramię z menedżerami i specjalistami Tefal. Nad jakością procesu rozwojowego czuwają trenerzy firmy szkoleniowo-wdrożeniowej 4Results.
Przygotuj się na:
2 dni intensywnego doświadczenie unikatowej kultury organizacyjnej
Poznanie nowej metody pracy - w biurze i placówkach handlowych
Warsztaty, spotkania, pracę ramię w ramię z liderami Tefal oraz trenerami 4Results
Jak przekuć zaangażowanie i autonomię pracowników w wyjątkowy wzrost biznesu?
Jak zbudować wspaniałe
miejsce pracy, podnosząc satysfakcję i poziom samorealizacji
Zastosować w praktyce najnowsze metodyki zarządcze i odkrycia psychologii
Dowiedz się:
Dla kogo jest DBAM experience?
Dla prezesów, członków zarządu, decydentów, właścicieli firm
Dla HR Business Partnerów, dyrektorów, liderów zespołów
Wszystkich, którzy chcą stosować kulturę odpowiedzialności
Program
Program
Wprowadzenie do kultury DBAM
Warsztaty kulinarne / WORKSHOP lunch + spotkanie z pracownikami
Spotkanie z kierownikami projektów (13.15 - 14.00 LUNCH)
Dzień 1 - Biuro
Radek Matuszewski, CEO Groupe SEB
Tonia Hrubska, HR Director Groupe SEB
Przerwa
Koniec dnia 1
Dzień 2 - Showroom TEFAL
Joanna Kaliszewska, Customer Experience Officer, Groupe SEB
Karol Turek, International Retail Director, Groupe SEB
Organizacja Project Driven
Sesja podsumowująca i sesja Q&A
Sławek Błaszczak, Partner
4Results
Koniec dnia 2
Tour po biurze i powitalna kawa
Wprowadzenie do kultury DBAM c.d.
Radek Matuszewski, CEO Groupe SEB
Przerwa
Podejście Great Place to Work
Spotkanie ze stażystami Groupe SEB
Radek Matuszewski, CEO Groupe SEB
Przerwa
Legendarna Obsługa Klienta - wprowadzenie
Przerwa
Kultura DBAM w sklepach TEFAL
Kultura odpowiedzialności - jak zastosować ją w praktyce?
W kulturze DBAM każdy w organizacji ma 1) AUTONOMIĘ w obszarze działania firmy, którym się zajmuje, 2) jest ODPOWIEDZIALNY za obszar, o który dba, który jest mu powierzony, 3) jest obdarzony ZAUFANIEM zespołu, z którym współpracuje.
W kulturze DBAM tradycyjna hierarchia została odwrócona; najwięcej do powiedzenia mają osoby, które są najbliżej informacji, Model przywództwa nazwaliśmy SCOPF. To skrót od: Servant (służebny), Customer Oriented (zorientowany na klienta), Project driven (napędzany projektami) i Flat (płaska struktura).
Od początku przygody z DBAM biznes Groupe SEB w Polsce urósł 2,5-krotnie. Firma może pochwalić się średnioroczną dynamiką wzrostu biznesu: przed wprowadzeniem nowej kultury (przed 2018 r.) było to 17%, obecnie – aż 35%.
Jednocześnie wyniki badania Great Place To Work (% pracowników uważających firmę za wyjątkowe miejsce pracy) wzrosły z 62% do 86%.
Kultura DBAM oczami ekspertów
Dlaczego warto?
Tomasz Knitter
niezależny konsultant współpracujący z Groupe SEB
Pracuję od 25 lat z różnymi organizacjami, ale rzadko zdarza się, aby tak gruntownie zmienić model przywództwa w stronę dawania ludziom wolności i przestrzeni do samorealizacji. W całej karierze widziałem tylko jeszcze dwa takie przypadki, zmiany na taką skalę i w tak wysokiej jakości. W mojej opinii DBAM to „perełka”, która zdarza się wyjątkowo rzadko!
Pracownicy Tefal myślą sobie: „Firma traktuje nas bardzo fair, to samo chcemy oddać naszym klientom”. Czują się zatroszczeni, więc te same emocje chcą i potrafią prze¬kazywać klientom. Co więcej, ewidentnie pracownicy mają „fun” z pracy – mogą testować produkty w sklepach przy klientach (piec chleb, robić koktajle), co daje im dużo satysfakcji.
Managing Director Everbe, audytor w sklepach Tefal
Marta Bryła-Gozdyra
Sławek Błaszczak
Założyciel, Partner zarządzający 4Results
DBAM zaistniała na bardzo specyficznym rynku - retail. Zwykle w tej branży liderzy myślą o pracownikach tak: "Oni przychodzą tu na krótko, są raczej niezaangażowani, nie warto w nich inwestować, dawać im decyzyjności, pozwalać na rozwój... itd". Tymczaem cała zmiana w Groupe SEB opiera się o założenia o 180 stopni inne od tych przed chwilą zacytowanych. DBAM to podejście bazujące na autonomii, dawaniu odpowiedzialności, zaufaniu.
Andrzej Jeznach
Lider biznesu, pisarz, autor książki "Szef, którego szukamy".
W zmianie kultury na DBAM "rewolucjoniści” nie dążyli do enigmatycznej „zmiany świata na lepszy”, czy „pozbycia się hierarchii”: Ich cele były dla wszystkich zrozumiałe, realistyczne i mierzalne: dobro pracowników oraz wyniki firmy.
Zobacz, jak było podczas poprzedniej edycji!
Uczestnicy o wydarzeniu
O DBAM Experience
O Groupe SEB
Groupe SEB w Polsce najłatwiej rozpoznać po markach Tefal, KRUPS oraz WMF. W polskim oddziale pracuje około 350 osób, z czego duża część w sklepach. Groupe SEB Polska jest częścią międzynarodowej korporacji Groupe SEB, która jest światowym liderem w branży małego AGD z obrotami na poziomie 7 mld euro w 2020 r., obecnym w 150 krajach na całym świecie.
Zarejestruj się teraz:
Chcesz przeprowadzić DBAM experience dla kilku liderów swojej firmy? Napisz do nas
Pozostaw dane do siebie, damy Ci znać, gdy termin zostanie ustalony:
O 4Results
4Results (www.4results.pl) od 16 lat na polskim rynku przyczynia się do sukcesu swoich Klientów, dzięki budowaniu kultur angażowania i odpowiedzialności. Wdrażana przez 4Results Kultura Biorę Odpowiedzialność to taki styl pracy, w którym decyzje podejmowane są tam, gdzie jest informacja, a nie hierarchicznie. Więcej przykładów kultury odpowiedzialności na stronie www.4results.pl/bio
Masz pytania? Napisz do nas!
DBAM experience zasila firma doradczo-szkoleniowa 4Results.
4 Results sp z o.o., Ul. Puławska 457
02-844 Warszawa
www.4results.pl/bio