2-dniowe WARSZTATY - doświadczeniE kultury odpowiedzialności

DBAM experience

ZAREJESTRUJ SIĘ

Już wkrótce ogłosimy kolejny termin wydarzenia!

Na czym polega
DBAM Experience?

Firma Groupe SEB (producent marki TEFAL) od 4 lat

z sukcesami rozwija kulturę odpowiedzialności, nazwaną DBAM.

W tym okresie firma osiągnęła 2,5-krotny wzrost biznesu oraz wzrost satysfakcji zespołu mierzonej badaniem Great Place To Work o 32 p.p.

Teraz Groupe SEB zaprasza do siebie na 2 dni otwarte w biurze-centrali oraz sklepach Tefal, pełne warsztatów, spotkań, pracy ramię w ramię z menedżerami i specjalistami Tefal. Nad jakością procesu rozwojowego czuwają trenerzy firmy szkoleniowo-wdrożeniowej 4Results.



Przygotuj się na:

2 dni intensywnego doświadczenie unikatowej kultury organizacyjnej


Poznanie nowej metody pracy - w biurze i placówkach handlowych


Warsztaty, spotkania, pracę ramię w ramię z liderami Tefal oraz trenerami 4Results

Jak przekuć zaangażowanie i autonomię pracowników w wyjątkowy wzrost biznesu?


Jak zbudować wspaniałe

miejsce pracy, podnosząc satysfakcję i poziom samorealizacji


Zastosować w praktyce najnowsze metodyki zarządcze i odkrycia psychologii

Dowiedz się:

Dla kogo jest DBAM experience?

Dla prezesów, członków zarządu, decydentów, właścicieli firm

Dla HR Business Partnerów, dyrektorów, liderów zespołów

Wszystkich, którzy chcą stosować kulturę odpowiedzialności

ZAREJESTRUJ SIĘ

Program

Program


09.30 - 10.00


10.00 - 10.45






10.45 - 11.00


11.00 - 11.45





11.45 - 12.00


12.00 - 12.45





12.45 - 13.45 LUNCH


13.45 - 14.30


14.00 - 15.30









09.30 - 10.15





10.15 - 10.30


10.30 - 11.15       





11.15 - 11.30


11.30 - 12.15






12.15 - 14.00 



14.00 - 15.00 
 





15.00 - 15.30 








Wprowadzenie do kultury DBAM

Warsztaty kulinarne / WORKSHOP lunch + spotkanie z pracownikami

Spotkanie z kierownikami projektów (13.15 - 14.00 LUNCH)

Dzień 1 - Biuro

Radek Matuszewski, CEO Groupe SEB

Tonia Hrubska, HR Director Groupe SEB

Przerwa

Koniec dnia 1

Dzień 2 - Showroom TEFAL

Joanna Kaliszewska, Customer Experience Officer, Groupe SEB

Karol Turek, International Retail Director, Groupe SEB

Organizacja Project Driven

Sesja podsumowująca i sesja Q&A

Sławek Błaszczak, Partner

4Results

Koniec dnia 2

ZAREJESTRUJ SIĘ

Tour po biurze i powitalna kawa

Wprowadzenie do kultury DBAM c.d.

Radek Matuszewski, CEO Groupe SEB

Przerwa

Podejście Great Place to Work

Spotkanie ze stażystami Groupe SEB

Radek Matuszewski, CEO Groupe SEB

Przerwa

Legendarna Obsługa Klienta - wprowadzenie

Przerwa

Kultura DBAM w sklepach TEFAL

Kultura odpowiedzialności - jak zastosować ją w praktyce?

Uczestnicząc,

pomagasz!

75% środków z wpłat zostanie przekazanych na jedną z 2 fundacji (do wyboru przez uczestnika) - Planet Heroes, lub Czepczyński Family Foundation, wspierających odpowiedzialne podejście w pracy i życiu prywatnym.

Efekty DBAM

Kultura DBAM. Na czym polega?

W kulturze DBAM każdy w organizacji ma 1) AUTONOMIĘ w obszarze działania firmy, którym się zajmuje, 2) jest ODPOWIEDZIALNY za obszar, o który dba, który jest mu powierzony, 3) jest obdarzony ZAUFANIEM zespołu, z którym współpracuje.


W kulturze DBAM tradycyjna hierarchia została odwrócona; najwięcej do powiedzenia mają osoby, które są najbliżej informacji, Model przywództwa nazwaliśmy SCOPF. To skrót od: Servant (służebny), Customer Oriented (zorientowany na klienta), Project driven (napędzany projektami) i Flat (płaska struktura).

Od początku przygody z DBAM biznes Groupe SEB w Polsce urósł 2,5-krotnie. Firma może pochwalić się średnioroczną dynamiką wzrostu biznesu: przed wprowadzeniem nowej kultury (przed 2018 r.) było to 17%, obecnie – aż 35%.


Jednocześnie wyniki badania Great Place To Work (% pracowników uważających firmę za wyjątkowe miejsce pracy) wzrosły z 62% do 86%.



Kultura DBAM oczami ekspertów

Dlaczego warto?

Tomasz Knitter

niezależny konsultant współpracujący z Groupe SEB

Pracuję od 25 lat z różnymi organizacjami, ale rzadko zdarza się, aby tak gruntownie zmienić model przywództwa w stronę dawania ludziom wolności i przestrzeni do samorealizacji. W całej karierze widziałem tylko jeszcze dwa takie przypadki, zmiany na taką skalę i w tak wysokiej jakości. W mojej opinii DBAM to „perełka”, która zdarza się wyjątkowo rzadko!

Pracownicy Tefal myślą sobie: „Firma traktuje nas bardzo fair, to samo chcemy oddać naszym klientom”. Czują się zatroszczeni, więc te same emocje chcą i potrafią prze¬kazywać klientom. Co więcej, ewidentnie pracownicy mają „fun” z pracy – mogą testować produkty w sklepach przy klientach (piec chleb, robić koktajle), co daje im dużo satysfakcji.

Managing Director Everbe, audytor w sklepach Tefal

Marta Bryła-Gozdyra

Sławek Błaszczak

Założyciel, Partner zarządzający 4Results

DBAM zaistniała na bardzo specyficznym rynku - retail. Zwykle w tej branży liderzy myślą o pracownikach tak: "Oni przychodzą tu na krótko, są raczej niezaangażowani, nie warto w nich inwestować, dawać im decyzyjności, pozwalać na rozwój... itd". Tymczaem cała zmiana w Groupe SEB opiera się o założenia o 180 stopni inne od tych przed chwilą zacytowanych. DBAM to podejście bazujące na autonomii, dawaniu odpowiedzialności, zaufaniu.

Andrzej Jeznach

Lider biznesu, pisarz, autor książki "Szef, którego szukamy".

W zmianie kultury na DBAM "rewolucjoniści” nie dążyli do enigmatycznej „zmiany świata na lepszy”, czy „pozbycia się hierarchii”: Ich cele były dla wszystkich zrozumiałe, realistyczne i mierzalne: dobro pracowników oraz wyniki firmy.

Zobacz, jak było podczas poprzedniej edycji!

Uczestnicy o wydarzeniu

O DBAM Experience

O Groupe SEB

Groupe SEB w Polsce najłatwiej rozpoznać po markach Tefal, KRUPS oraz WMF. W polskim oddziale pracuje około 350 osób, z czego duża część w sklepach. Groupe SEB Polska jest częścią międzynarodowej korporacji Groupe SEB, która jest światowym liderem w branży małego AGD z obrotami na poziomie 7 mld euro w 2020 r., obecnym w 150 krajach na całym świecie.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Zarejestruj się teraz


Chcesz przeprowadzić DBAM experience dla kilku liderów swojej firmy? Napisz do nas


1299 zł


O 4Results

4Results (www.4results.pl) od 16 lat na polskim rynku przyczynia się do sukcesu swoich Klientów, dzięki budowaniu kultur angażowania i odpowiedzialności. Wdrażana przez 4Results Kultura Biorę Odpowiedzialność to taki styl pracy, w którym decyzje podejmowane są tam, gdzie jest informacja, a nie hierarchicznie. Więcej przykładów kultury odpowiedzialności na stronie www.4results.pl/bio

Masz pytania? Napisz do nas!

DBAM experience zasila firma doradczo-szkoleniowa 4Results.


4 Results sp z o.o., Ul. Puławska 457

02-844 Warszawa

www.4results.pl/bio