SZKOLENIE LIVE
9.02.2023, 10.00-14.00
Dlaczego warto
wziąć udział?
Czy lider powinien słuchać pracowników? Czy może dawać im rozwiązania na tacy? Bycie ekspertem od wszystkiego to olbrzymia presja na siebie. Rozwiązywanie problemów za innych pochłania masę czasu i energii. Czy zarządzanie to tylko stres i nerwy? Niekoniecznie! Najlepsi liderzy wykorzystują moce swoich zespołów. Wzmacniają pracowników i pozwalają im pracować samodzielnie. Dobry lider to taki, który nie tylko zarządza. Dobry lider to taki, który stworzy taką kulturę firmy, gdzie ludzie nie będę bali się podpowiadać swoich pomysłów. Właśnie dlatego najlepsi liderzy nie tylko są tylko wizjonerami ale również osobami, które potrafią z słuchać pomysłów pracowników.
Przygotuj się na:
4 godziny intensywnej nauki LIVE online
Interaktywny tryb szkolenia - ankiety, zadania, praca w podgrupach
Warsztat prowadzony przez praktyka zarządzania
Dowiedz się:
Jak słuchać pracowników?Jak nauczyć się tak milczeć, żeby inni podpowiadali rozwiązania?
Jak sprawić, żeby pracownicy angażowali się do pracy? Jak sprawić, żeby pracownicy przestali do mnie przychodzić z problemami?
Jak stworzyć środowisko, gdzie pracownicy sami podpowiadają jak lepiej zarządzać firmą?
Dla kogo przygotowaliśmy ten program?
Dla prezesów, członków zarządu, decydentów, właścicieli firm
Dla HR Business Partnerów, dyrektorów i specjalistów HR
Dla menedżerów, team leaderów, szefów mniejszych zespołów
O PROWADZĄCYM
Coach kadry menedżerskiej, trener komunikacji, lean thinking i sprzedaży, ekspert badań osobowości zawodowej Master Person Anlaysis (MPA).Autor książki Kaizen – Jak osiągać wielkie cele małymi krokami. Twórca i pomysłodawca podcastu Kaizen Miracle . Wspiera przedsiębiorców i menedżerów w tworzeniu zyskownych firm. Prowadził szkolenia m.in. na Politechnice Warszawskiej, Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, w Delloite Polska oraz Wyższej Szkole Gospodarstwa w Bydgoszczy. Współpracuje z firmą szkoleniowo-doradczą 4Results.
Tomasz Miler
Trener, coach
TO NIE JEST SZKOLENIE DLA:
- osób, którzy uważają, że pracownicy są do niczego
- osób, które chcą mieć zawsze rację
- osób, które uważają, że pracownicy to "mięso armatnie", które można wymienić
Program
Program
Wprowadzenie do pojęcia aktywnego słuchania i angażowania rozmówcy
A. Czy słuchanie angażuje pracowników? Dlaczego i w jaki sposób?
B. Jak mówić mniej żeby praca stała się lżejsza i przyjemniejsza?
C. Jak dawać feedback, który usamodzielnia pracowników?
D. Jak przestać być rodzicem, a stać się partnerem pracowników?
Metody i techniki aktywnego słuchania - ćwiczenia praktyczne
A. Na czym polega błąd atrybucji, który często popełniasz w rozmowach z pracownikami?
B. Metoda active listening. Jak zadawać angażujące pytania?
C. Jak przejść przez 3 fazy aktywnego słuchania?
D. Jakie korzyści w rozmowie przynosi cisza i jak ją umiejętnie stosować?
Czas na dyskusję / pytania i odpowiedzi
Weź udział w webinarium - wygraj ebook/audiobok książki KAIZEN. JAK OSIĄGNĄĆ WIELKIE CELE MAŁYMI KROKAMI
Każdy z uczestników szkolenia otrzymuje elektroniczny dyplom ukończenia warsztatu
4 GODZINY ĆWICZEŃ I PRAKTYCZNEJ WIEDZY W KAMERALNEJ, MAKS. 12-OSOBOWEJ GRUPIE
09.02.2023
10:00-14.00
Prowadzi: Tomek Miler
4-godzinne szkolenie LIVE online
Metody i techniki aktywnego słuchania i angażowania pracowników
Omówienie przykładów zespołów uczestników szkolenia
Dostęp do
materiałów, nagrania (sesja będzie nagrywana) po szkoleniu i prestiżowy certyfikat
Możliwość wygrania e-booka/audiobooka książki KAIZEN JAK OSIĄGNĄĆ WIELKIE CELE MAŁYMI KROKAMI
KUPUJĘ BILET
599 zł
Masz pytania? Napisz do nas!
Szkolenie "Sztuka zarządzania... bez gadania"
jest zasilane przez 4Results
4 Results sp z o.o., Ul. Puławska 457
02-844 Warszawa