MENU

REJESTRACJA
PROWADZĄCY
AGENDA
KONTAKT

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
Z WYKORZYSTANIEM METODY TWI
III EDYCJA

Warsztat

Case studies

Air Hotel Okęcie, Aleja Krakowska 42, Warszawa

Rekomendacje

Teoria

3-4 grudnia 2024

Łukasz Szymula

Country Manager Tradedoubler Polska

Radek Matuszewski

CEO Tefal

Robert Gaweł Operations Manager, Margo Wordlwide

Paweł Fryska

Director Scania FInance

Paweł Fryska

Director Scania FInance

Grzegorz Kuczyński

CEO Unity Group

Paweł Klepacki

Transformation Manager Axpo

MÓWCY EDYCJI 2023

O czym jest warsztat?

Metoda TWI ma na celu szybkie i przede wszystkim jakościowe wdrożenie nowych osób, ale również zapewnienie rozwoju pomiędzy stanowiskami czy obszarami. Przez jakościowe wdrożenie rozumiemy pełną samodzielność pracownika na stanowisku czy pełnionej roli. Kolejnym ważnym elementem w procesie TWI jest redukcja błędów jakościowych. Dbamy tutaj o budowanie pełnego zrozumienia procesu i wykonywanej pracy. Pracownik, który wie po co wykonuje dane czynności i jak poszczególne elementy wpływają na kolejne etapy procesu jest świadomy również potencjalnych błędów i problemów.


Poprzez TWI zwiększamy także bezpieczeństwo pracy oraz poziom wiedzy i świadomości pomiędzy pracownikami, standaryzujemy procesy, rozwijamy umiejętności pracowników pomiędzy stanowiskami, przez co pracownicy stają się bardziej uniwersalni na stanowiskach pracy, a organizacje mogą wreszcie zarządzać rozwojem swoich pracowników.

SPRAWDZAM BILET
Image

Dla kogo jest warsztat?

  • Dyrektorów produkcji
  • Kierowników, Mistrzów i Liderów produkcji
  • Continuous Improvement Managerów
  • Specjalistów, Inżynierów, Technologów
  • HR Business Partnerów
  • Specjalistów HR

Czym jest metoda TWI?

TWI to filozofia Lean Management, która powinna być fundamentem każdego systemu zarządzania dowolną organizacją. To ludzie tworzą przedsiębiorstwa i bez ich świadomości i zaangażowania, wdrożenie Lean Management jest w praktyce niemożliwy.


W projektach TWI największy nacisk położony jest na rozwój pracowników, zarówno tych nowych jaki i stałych. Dzisiaj firmy zaczynają pracować nad procesami wdrożeń nowych pracowników, jednak zdarza się, że zapominają
o stałych pracownikach, dzięki którym powstało w organizacji wiele standardów, usprawnień, relacji. Dzięki wdrożeniu pełnych 4 Modułów, przedsiębiorstwa mogą sprawnie budować swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy. Dbając przy tym o standaryzację pracy, zarządzanie rozwojem pracowników oraz o budowanie dobrych relacji z pracownikami w oparciu o liderstwo angażujące.

Przykładowe efekty wdrożenia TWI:

  • zmniejszenie rotacji pracowników w organizacji
  • skrócenie czasu wdrożenia nowych pracowników do 40%
  • zmniejszenie pomyłek i błędów ludzkich w procesach
  • zbudowanie dobrych relacji z pracownikami
  • wyższa produktywność, w krótszym czasie realizacji

Agenda (do aktualizacji)

09:00 - 09:30

Rozpoczęcie warsztatu

01

Dzień

09:30 - 10:00

Struktura & role w procesie rozwoju

10:00 - 10:45

Planowanie rozwoju - macierz umiejętności

02

Dzień

11:30 - 12:45

Case study wdrożenia TWI

11:00 - 11:30

Planowanie rozwoju - plan szkoleń

10:45 - 11:00

Przerwa kawowa

14:00 - 14:45

TWI - Jak przygotować instruktaż? - część teoretyczna

13:30 - 14:00

Wprowadzenie do TWI

12:45- 13:30

LUNCH

16:15 - 16:30

Podsumowanie i refleksja

15:00 - 16:15

TWI - Jak przygotować instruktaż? - część praktyczna

14:45 - 15:00

Przerwa kawowa

15:50 - 16:00

Podsumowanie warsztatu i refleksja

15:30 - 15:50

Quiz wiedzy i ankieta

14:15 - 15:30

Przepis na sukces we wdrożeniu TWI

14:00 - 14:15

Przerwa kawowa

13:00- 14:00

Case study wdrożenia TWI

12:15 - 13:00

LUNCH

11:30 - 12:15

Jak utrzymać proces rozwoju pracowników? - czyli o rutynach firmy

10:15 - 11:30

TWI - Jak instruować i jak doskonalić instruktaż ? - część praktyczna

10:00 - 10:15

Przerwa kawowa

09:30 - 10:00

TWI - Doskonalenie instruktażu

08:30 - 09:30

TWI - Jak instruować?

Dlaczego warto?

Case study Klientów, którzY z sukcesem wdrożyli metodę TWI

Poznaj

Warsztaty połączone
z praktycznymi ćwiczeniami

DOŚWIADCZ

Zdobądź

praktyczne wskazówki

i rekomendacje, jak tworzyć instrukcje
i instruować pracowników

Icon

pisać instrukcje

zaprojektować proces rozwoju

IconIcon

doskonalić instruktaż

Dowiedz się jak:

SPRAWDZAM BILET
Icon

instruować według metody 3P

Icon

Prowadzący

Olga Zezula

Michał Kuśmider

W 4Results wprowadza metodę Lean/RfS, której uczył się od jej twórcy Iana Glendaya. Jest praktykiem biznesu z doświadczeniem
i sukcesami w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem w branży FMCG zarówno w międzynarodowych koncernach jak i w firmach polskich. Przez 18 lat, m.in. jako Dyrektor Sprzedaży, odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim i w eksporcie – z sieciami detalicznymi i z dystrybutorami rynku tradycyjnego – zarówno produktów markowych jak i marek własnych Klientów. Ukończył
z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing.

Martyna Świerczyńska

Jest dumną absolwentką Akademii Górniczo – Hutniczej na kierunkach: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Mechanika i Budowa Maszyn. Posiada certyfikaty z zakresu zarządzania projektami takie jak: PRINCE2, Agile i Scrum Master. Pracuje przy projektach dotyczących optymalizacji i poprawy efektywności procesów w przedsiębiorstwach. Pasjonują ją procesy produkcyjne i szeroko pojęte ich usprawnianie. Jest zafascynowana zasadami Lean oraz koncepcją ciągłego doskonalenia Kaizen.

Przez 7 lat zdobywała doświadczenie w firmie szkoleniowej przy dedykowanych projektach rozwojowych dla międzynarodowych firm. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej podyplomowych studiów HR Business Partner. Jest certyfikowanym Masterem Reiss Motivation Profile, Master Persona Analysis. Odbyła liczne szkolenia z zakresu optymalizacji działalności produkcyjnej: Zarządzania Wiedzą, Lean, 5S, Quick Response Manufacturing, Zarządzania Zmianą.

Image

Rozwój pracowników z wykorzystaniem metody TWI

edycja z 2023 roku

37

uczestników

9.3/10

średnia ocena warsztatu

Informacje organizacyjne

  • Warsztat odbędzie się w dniach 3-4 grudnia
    (wtorek i środa) w Air Hotel Okęcie przy Alei Krakowskiej 42 w Warszawie
  • Po pierwszym dniu warsztatu organizujemy wyjście integracyjne, na które serdecznie zapraszamy (oznacz obecność w formularzu rejestracyjnym)
  • Po warsztacie wszystkie materiały zostaną udostępnione uczestnikom na platformie Learn Up
  • Szczegóły organizacyjne zostaną wysłane ok. 2 tygodnie przed planowanym terminem warsztatu
ZAREJESTRUJ SIĘ
  • w cenie zapewniony jest udział
    w dwóch dniach warsztatu, materiały merytoryczne, posiłki (przerwy kawowe oraz 2 x lunch, również w wersji vege)
  • w cenie nie jest zapewniony ewentualny nocleg

2000

*
*

cena netto (tylko do 3 listopada 2024).
Po tym terminie obowiązuje cena 2500 zł.

"Odnotowaliśmy spadek rotacji wśród nowych pracowników o 50%. Istotnym i pozytywnym efektem wdrożenia tej metodologii było zwiększenie poczucia odpowiedzialności wśród pracowników"

Anna Mitros, Zastępca Dyrektora ds. personalnych i organizacji w Malow

IconIcon

"Standaryzacja procesu szkoleń poskutkowała poprawieniem relacji pomiędzy pracownikami. Dostrzegliśmy lepszą atmosferę oraz wzmocnioną pracę zespołową. Najbardziej zauważalne jest zwiększenie efektywności oraz poczucia odpowiedzialności."

Tomasz Kopera, Brygadzista w dziale lutowania w Selfa

IconIcon

Jeśli zainteresowała Cię metoda TWI zachęcamy do pobrania naszego e-booka w tym temacie

Wdrażanie dobrych praktyk to klucz do ciągłego doskonalenia organizacji. Obecnie napotykamy jednak wiele problemów, które hamują rozwój kompetencji pracowników różnych szczebli
w firmach produkcyjnych. Czy problem jest związany z brakiem doskonalenia metod pracy, rozwoju umiejętności instruowania oraz budowania dobrych relacji z pracownikami? Chcąc odpowiedzieć na to pytanie, zdecydowaliśmy się zrealizować badanie. Zobacz rezultaty!

POBIERAM E-BOOK
Image

Potrzebujesz więcej informacji?

NAPISZ DO NAS

4 Results sp z o.o.

ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

www.4results.pl