MENU
ROZWÓJ PRACOWNIKÓW
Z WYKORZYSTANIEM METODY TWI
III EDYCJA
Warsztat
Case studies
Air Hotel Okęcie, Aleja Krakowska 42, Warszawa
Rekomendacje
Teoria
3-4 grudnia 2024
Łukasz Szymula
Country Manager Tradedoubler Polska
Radek Matuszewski
CEO Tefal
Robert Gaweł Operations Manager, Margo Wordlwide
Paweł Fryska
Director Scania FInance
Paweł Fryska
Director Scania FInance
Grzegorz Kuczyński
CEO Unity Group
Paweł Klepacki
Transformation Manager Axpo
O czym jest warsztat?
Metoda TWI ma na celu szybkie i przede wszystkim jakościowe wdrożenie nowych osób, ale również zapewnienie rozwoju pomiędzy stanowiskami czy obszarami. Przez jakościowe wdrożenie rozumiemy pełną samodzielność pracownika na stanowisku czy pełnionej roli. Kolejnym ważnym elementem w procesie TWI jest redukcja błędów jakościowych. Dbamy tutaj o budowanie pełnego zrozumienia procesu i wykonywanej pracy. Pracownik, który wie po co wykonuje dane czynności i jak poszczególne elementy wpływają na kolejne etapy procesu jest świadomy również potencjalnych błędów i problemów.
Poprzez TWI zwiększamy także bezpieczeństwo pracy oraz poziom wiedzy i świadomości pomiędzy pracownikami, standaryzujemy procesy, rozwijamy umiejętności pracowników pomiędzy stanowiskami, przez co pracownicy stają się bardziej uniwersalni na stanowiskach pracy, a organizacje mogą wreszcie zarządzać rozwojem swoich pracowników.
Dla kogo jest warsztat?
Czym jest metoda TWI?
TWI to filozofia Lean Management, która powinna być fundamentem każdego systemu zarządzania dowolną organizacją. To ludzie tworzą przedsiębiorstwa i bez ich świadomości i zaangażowania, wdrożenie Lean Management jest w praktyce niemożliwy.
W projektach TWI największy nacisk położony jest na rozwój pracowników, zarówno tych nowych jaki i stałych. Dzisiaj firmy zaczynają pracować nad procesami wdrożeń nowych pracowników, jednak zdarza się, że zapominają
o stałych pracownikach, dzięki którym powstało w organizacji wiele standardów, usprawnień, relacji. Dzięki wdrożeniu pełnych 4 Modułów, przedsiębiorstwa mogą sprawnie budować swoją przewagę konkurencyjną na rynku pracy. Dbając przy tym o standaryzację pracy, zarządzanie rozwojem pracowników oraz o budowanie dobrych relacji z pracownikami w oparciu o liderstwo angażujące.
Przykładowe efekty wdrożenia TWI:
Agenda (do aktualizacji)
09:00 - 09:30
Rozpoczęcie warsztatu
01
Dzień
09:30 - 10:00
Struktura & role w procesie rozwoju
10:00 - 10:45
Planowanie rozwoju - macierz umiejętności
02
Dzień
11:30 - 12:45
Case study wdrożenia TWI
11:00 - 11:30
Planowanie rozwoju - plan szkoleń
10:45 - 11:00
Przerwa kawowa
14:00 - 14:45
TWI - Jak przygotować instruktaż? - część teoretyczna
13:30 - 14:00
Wprowadzenie do TWI
12:45- 13:30
LUNCH
16:15 - 16:30
Podsumowanie i refleksja
15:00 - 16:15
TWI - Jak przygotować instruktaż? - część praktyczna
14:45 - 15:00
Przerwa kawowa
15:50 - 16:00
Podsumowanie warsztatu i refleksja
15:30 - 15:50
Quiz wiedzy i ankieta
14:15 - 15:30
Przepis na sukces we wdrożeniu TWI
14:00 - 14:15
Przerwa kawowa
13:00- 14:00
Case study wdrożenia TWI
12:15 - 13:00
LUNCH
11:30 - 12:15
Jak utrzymać proces rozwoju pracowników? - czyli o rutynach firmy
10:15 - 11:30
TWI - Jak instruować i jak doskonalić instruktaż ? - część praktyczna
10:00 - 10:15
Przerwa kawowa
09:30 - 10:00
TWI - Doskonalenie instruktażu
08:30 - 09:30
TWI - Jak instruować?
Dlaczego warto?
Case study Klientów, którzY z sukcesem wdrożyli metodę TWI
Poznaj
Warsztaty połączone
z praktycznymi ćwiczeniami
DOŚWIADCZ
Zdobądź
praktyczne wskazówki
i rekomendacje, jak tworzyć instrukcje
i instruować pracowników
pisać instrukcje
zaprojektować proces rozwoju
doskonalić instruktaż
Dowiedz się jak:
instruować według metody 3P
Prowadzący
Olga Zezula
Michał Kuśmider
W 4Results wprowadza metodę Lean/RfS, której uczył się od jej twórcy Iana Glendaya. Jest praktykiem biznesu z doświadczeniem
i sukcesami w zarządzaniu sprzedażą i marketingiem w branży FMCG zarówno w międzynarodowych koncernach jak i w firmach polskich. Przez 18 lat, m.in. jako Dyrektor Sprzedaży, odpowiadał za rozwój sprzedaży na rynku polskim i w eksporcie – z sieciami detalicznymi i z dystrybutorami rynku tradycyjnego – zarówno produktów markowych jak i marek własnych Klientów. Ukończył
z wyróżnieniem Szkołę Główną Handlową na kierunku Zarządzanie i Marketing.
Martyna Świerczyńska
Jest dumną absolwentką Akademii Górniczo – Hutniczej na kierunkach: Zarządzanie i Inżynieria Produkcji oraz Mechanika i Budowa Maszyn. Posiada certyfikaty z zakresu zarządzania projektami takie jak: PRINCE2, Agile i Scrum Master. Pracuje przy projektach dotyczących optymalizacji i poprawy efektywności procesów w przedsiębiorstwach. Pasjonują ją procesy produkcyjne i szeroko pojęte ich usprawnianie. Jest zafascynowana zasadami Lean oraz koncepcją ciągłego doskonalenia Kaizen.
Przez 7 lat zdobywała doświadczenie w firmie szkoleniowej przy dedykowanych projektach rozwojowych dla międzynarodowych firm. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej podyplomowych studiów HR Business Partner. Jest certyfikowanym Masterem Reiss Motivation Profile, Master Persona Analysis. Odbyła liczne szkolenia z zakresu optymalizacji działalności produkcyjnej: Zarządzania Wiedzą, Lean, 5S, Quick Response Manufacturing, Zarządzania Zmianą.
Rozwój pracowników z wykorzystaniem metody TWI
edycja z 2023 roku
37
uczestników
9.3/10
średnia ocena warsztatu
Informacje organizacyjne
2000
zł
cena netto (tylko do 3 listopada 2024).
Po tym terminie obowiązuje cena 2500 zł.
"Odnotowaliśmy spadek rotacji wśród nowych pracowników o 50%. Istotnym i pozytywnym efektem wdrożenia tej metodologii było zwiększenie poczucia odpowiedzialności wśród pracowników"
Anna Mitros, Zastępca Dyrektora ds. personalnych i organizacji w Malow
"Standaryzacja procesu szkoleń poskutkowała poprawieniem relacji pomiędzy pracownikami. Dostrzegliśmy lepszą atmosferę oraz wzmocnioną pracę zespołową. Najbardziej zauważalne jest zwiększenie efektywności oraz poczucia odpowiedzialności."
Tomasz Kopera, Brygadzista w dziale lutowania w Selfa
Jeśli zainteresowała Cię metoda TWI zachęcamy do pobrania naszego e-booka w tym temacie
Wdrażanie dobrych praktyk to klucz do ciągłego doskonalenia organizacji. Obecnie napotykamy jednak wiele problemów, które hamują rozwój kompetencji pracowników różnych szczebli
w firmach produkcyjnych. Czy problem jest związany z brakiem doskonalenia metod pracy, rozwoju umiejętności instruowania oraz budowania dobrych relacji z pracownikami? Chcąc odpowiedzieć na to pytanie, zdecydowaliśmy się zrealizować badanie. Zobacz rezultaty!
Potrzebujesz więcej informacji?
4 Results sp z o.o.
ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa
www.4results.pl