REJESTRACJA
PROWADZĄCY
AGENDA
KONTAKT

Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja

Warsztat

Case studies

Air Hotel Okęcie, Aleja Krakowska 42, Warszawa

Rekomendacje

Teoria

21-22.05.2024

O czym jest warsztat?

Zwiększenie satysfakcji Klientów, redukcja zapasów, wzrost rentowności, zwiększenie przewidywalności prognoz, stabilny wzrost firmy - czy myślisz o podobnych efektach w swojej organizacji?


Kluczem jest wdrożenie procesu S&OP (Sales & Operations Planning), czyli planowania sprzedaży i operacji. Pomimo swojego słusznego wieku w dalszym ciągu dla wielu organizacji jest odkryciem. Ale można mieć wrażenie, że właśnie przeżywa swój renesans. Też tak uważasz?


Jeśli TAK, to zapraszamy Cię na to dwudniowe wydarzenie, podczas którego pokażemy - jak opanować ilościowe i jakościowe metody tworzenia planów operacji i sprzedaży.


Zjednocz strategie produkcji, zakupów, sprzedaży, marketingu
i finansów i ciesz się ponadprzeciętnymi wynikami.

SPRAWDZAM BILET
Image

Dla kogo jest warsztat?

  • Dla szefów działów handlowych i operacyjnych
  • Dla Dyrektorów sprzedaży
  • Dla Managerów logistyki, Supply Chain i finansów

Agenda (do aktualizacji)

08:45 - 09:15

Zacznijmy od tego - co planujemy?

01

Dzień

09:15 - 10:30

Wyzwania procesu S&OP - różne branże, portfolio, nazwy - ale czy naprawdę różne?

10:30 - 10:45

Przerwa kawowa

02

Dzień

13:00 - 14:30

Symulacja procesu S&OP - runda 2

12:15 - 13:00

LUNCH

10:45 - 12:15

Symulacja procesu S&OP - runda 1


Symulacja o optymalizacji procesów operacyjnych. Gra umożliwia zrozumienie podstawowych wyzwań zarządzania łańcuchem dostaw oraz widzenia powiązań między działaniami w różnych obszarach.

08:45 - 09:45

Proces S&OP na styku wielu działów - perspektywa Dyrektora Finansów

09:45 - 10:30

Co możemy zrobić w obszarze operacyjnym nie czekając na to, co powie dział handlowy

10:30 - 10:45

Przerwa kawowa

10:45 - 11:30

Case Study

11:30 - 13:00

Jak odpowiedzieć dobrym planem sprzedaży na marzenia Prezesa?

13:00 - 13:45

LUNCH

14:30 - 16:00

S&OP jako narzędzie strategicznego zarządzania biznesem

13:45 - 14:30

Case study

14:30 - 15:00

Badanie S&OP - wnioski na obecne czasy

15:00 - 16:00

Podsumowanie warsztatów i wymiana doświadczeń

Dlaczego warto?

dobre praktyki tworzenia systemów prognozowania i planowania sprzedaży
w ramach S&OP

Poznaj

Warsztaty połączone
z praktycznymi ćwiczeniami

DOŚWIADCZ

ZROZUM

powiązania S&OP z innymi zadaniami planistycznymi

SPRAWDZAM BILET
Icon

Prowadzący

Michał Paradowski

Gniewomir Kuciapski

W 4Results wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuję się
w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży, a także w budowie paneli kontrolnych w Excelu dla potrzeb managementu oraz działów sprzedażowych.

W 4Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany.

Jest praktykiem biznesu i trenerem zarządzania, menedżerem i coachem. Specjalizuje się w sprzedaży i obsłudze klienta w rynku B2B i B2C, zarządzaniu zespołami Sales Forces, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych. Pomaga firmom wdrażać strategie sprzedażowe i organizacyjne, głównie w działach sprzedaży. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG.

Patrycjusz Skakuj

Informacje organizacyjne

  • Warsztat odbędzie się w dniach 21-22 maja
    (wtorek i środa) w Air Hotel Okęcie przy Alei Krakowskiej 42 w Warszawie.
  • Po pierwszym dniu warsztatu organizujemy wyjście integracyjne, na które serdecznie zapraszamy (oznacz obecność w formularzu rejestracyjnym)
  • Po warsztacie wszystkie materiały zostaną udostępnione uczestnikom na platformie Learn Up
  • Szczegóły organizacyjne zostaną wysłane ok. 2 tygodnie przed planowanym terminem warsztatu
ZAREJESTRUJ SIĘ
  • w cenie zapewniony jest udział
    w dwóch dniach warsztatu, materiały merytoryczne, posiłki (przerwy kawowe oraz 2 x lunch, również w wersji wege)
  • w cenie nie jest zapewniony ewentualny nocleg

2000

*
*

cena netto (tylko do 21 kwietnia 2024). Po tym terminie obowiązuje cena 2500 zł.

Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja - edycja z 2023 roku

ImageImageImage

24

uczestników

8.9/10

średnia ocena warsztatu

Potrzebujesz więcej informacji?

NAPISZ DO NAS

4 Results sp z o.o.

ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa

www.4results.pl