Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja
Zwiększenie satysfakcji Klientów, redukcja zapasów, wzrost rentowności, zwiększenie przewidywalności prognoz, stabilny wzrost firmy - czy myślisz o podobnych efektach w swojej organizacji?
Kluczem jest wdrożenie procesu S&OP (Sales & Operations Planning), czyli Planowania sprzedaży i operacji. Pomimo swojego słusznego wieku w dalszym ciągu dla wielu organizacji jest odkryciem. Ale można mieć wrażenie, że właśnie przeżywa swój renesans. Też tak uważasz?
Jeśli TAK, to zapraszamy Cię na to dwudniowe wydarzenie, podczas którego pokażemy - jak opanować ilościowe i jakościowe metody tworzenia planów operacji i sprzedaży.
Zjednocz strategie produkcji, zakupów, sprzedaży, marketingu i finansów i ciesz się ponadprzeciętnymi wynikami.
Przygotuj się na:
2 dni wiedzy i inspiracji z zakresu metod wdrożenia S&OP
Rzeczowe dyskusje praktyków i konkretne case study z nakreśloną ścieżką ich wdrożenia oraz efektami
Udział w Symulacji Procesu S&OP, która umożliwi zrozumienie podstawowych wyzwań zarządzania łańcuchem dostaw
Dobrą atmosferę i partnerską wymianę doświadczeń
Efekty:
Opanujesz zasady wdrożenia S&OP
Posiądziesz umiejętności koordynacji pracy między różnymi działami firmy
Poznasz dobre praktyki tworzenia systemów prognozowania i planowania sprzedaży w ramach S&OP
Zrozumiesz powiązania S&OP z innymi zadaniami planistycznymi
Nauczysz się budować harmonogram S&OP dzięki siatce spotkań
Dla kogo jest warsztat?
Program
Program
Wyzwania procesu S&OP - różne branże, różne portfolio, różne nazwy - czy naprawdę różne?
Dzień 1
Symulacja Procesu S&OP - runda 2
Dzień 2
Zacznijmy o tego co PLANUJEMY (co podlega działaniom w Procesie S&OP?)
Symulacja Procesu S&OP - runda 1
LUNCH
Case Study - firma produkcyjna (przemysł)
Koniec dnia 1
LUNCH
Badanie S&OP - wnioski na obecne czasy
Jak odpowiedzieć dobrym planem sprzedaży na marzenia Prezesa?
Podsumowanie warsztatów i wymiana doświadczeń
Proces S&OP na styku wielu działów - perspektywa Dyrektora Finansów
Symulacja o optymalizacji procesów w organizacji. Gra umożliwia zrozumienie podstawowych wyzwań zarządzania łańcuchem dostaw oraz widzenie powiązań między działaniami w różnych obszarach.
S&OP jako narzędzie strategicznego zarządzania biznesem
Koniec dnia 2
PRZERWA KAWOWA
Co możemy zrobić w obszarze operacyjnym nie czekając na to co powie nam dział handlowy?
PRZERWA KAWOWA
Case Study - firma produkcyjna (żywność)
2 tygodnie przed warsztatem otrzymasz od Nas zadanie, którego efekty omówimy podczas warsztatów !
Informacje organizacyjne
Termin: 15-16 czerwca 2023
Miejsce: Stadion Miejski Legii Warszawa,
ul. Łazienkowska 3, Warszawa
Rejestracja
Rejestracja
2000 zł*
2 dni wiedzy i inspiracji z zakresu metod wdrożenia S&OP
Rzeczowe dyskusje praktyków i konkretne case study z nakreśloną ścieżką ich wdrożenia oraz efektami
Udział w Symulacji Procesu S&OP, która umożliwi zrozumienie podstawowych wyzwań zarządzania łańcuchem dostaw
Dobra atmosfera i partnerska wymiana doświadczeń
* netto
Możliwość płatności PayU (w przypadku rejestracji 1 osoby) bądź przelewem (wysyłamy fakturę pro forma)
W cenę wliczone są przerwy kawowe, lunch oraz niezbędne materiały
2000 zł*
Po warsztatach otrzymasz dostęp do materiałów na platformie LearnUp.
Masz pytania? Napisz do nas!
4 Results sp. z o.o.
ul. Puławska 457
02-844 Warszawa