Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja
Warsztat
Case studies
Air Hotel Okęcie, Aleja Krakowska 42, Warszawa
Rekomendacje
Teoria
21-22.05.2024
O czym jest warsztat?
Zwiększenie satysfakcji Klientów, redukcja zapasów, wzrost rentowności, zwiększenie przewidywalności prognoz, stabilny wzrost firmy - czy myślisz o podobnych efektach w swojej organizacji?
Kluczem jest wdrożenie procesu S&OP (Sales & Operations Planning), czyli planowania sprzedaży i operacji. Pomimo swojego słusznego wieku w dalszym ciągu dla wielu organizacji jest odkryciem. Ale można mieć wrażenie, że właśnie przeżywa swój renesans. Też tak uważasz?
Jeśli TAK, to zapraszamy Cię na to dwudniowe wydarzenie, podczas którego pokażemy - jak opanować ilościowe i jakościowe metody tworzenia planów operacji i sprzedaży.
Zjednocz strategie produkcji, zakupów, sprzedaży, marketingu
i finansów i ciesz się ponadprzeciętnymi wynikami.
Dla kogo jest warsztat?
Agenda (do aktualizacji)
08:45 - 09:15
Zacznijmy od tego - co planujemy?
01
Dzień
09:15 - 10:30
Wyzwania procesu S&OP - różne branże, portfolio, nazwy - ale czy naprawdę różne?
10:30 - 10:45
Przerwa kawowa
02
Dzień
13:00 - 14:30
Symulacja procesu S&OP - runda 2
12:15 - 13:00
LUNCH
10:45 - 12:15
Symulacja procesu S&OP - runda 1
Symulacja o optymalizacji procesów operacyjnych. Gra umożliwia zrozumienie podstawowych wyzwań zarządzania łańcuchem dostaw oraz widzenia powiązań między działaniami w różnych obszarach.
08:45 - 09:45
Proces S&OP na styku wielu działów - perspektywa Dyrektora Finansów
09:45 - 10:30
Co możemy zrobić w obszarze operacyjnym nie czekając na to, co powie dział handlowy
10:30 - 10:45
Przerwa kawowa
10:45 - 11:30
Case Study
11:30 - 13:00
Jak odpowiedzieć dobrym planem sprzedaży na marzenia Prezesa?
13:00 - 13:45
LUNCH
14:30 - 16:00
S&OP jako narzędzie strategicznego zarządzania biznesem
13:45 - 14:30
Case study
14:30 - 15:00
Badanie S&OP - wnioski na obecne czasy
15:00 - 16:00
Podsumowanie warsztatów i wymiana doświadczeń
Dlaczego warto?
dobre praktyki tworzenia systemów prognozowania i planowania sprzedaży
w ramach S&OP
Poznaj
Warsztaty połączone
z praktycznymi ćwiczeniami
DOŚWIADCZ
ZROZUM
powiązania S&OP z innymi zadaniami planistycznymi
Prowadzący
Michał Paradowski
Gniewomir Kuciapski
W 4Results wspiera obszar sprzedaży i marketingu firm działających na rynku krajowym i międzynarodowym. Specjalizuję się
w zakresie optymalizacji asortymentu, profilowaniu i segmentacji odbiorców oraz produktów, systemach motywacyjnych oraz systemach monitorowania i wspierania sprzedaży, a także w budowie paneli kontrolnych w Excelu dla potrzeb managementu oraz działów sprzedażowych.
W 4Results odpowiada za obszar usług doskonalenia sprzedaży i marketingu. Poza rozwojem oferty zarządza również projektami. Angażuje się na poziomie strategii, z czego wynikają konkretne zalecenia i działania dla wszystkich poziomów organizacji. Zależnie od sytuacji Klienta działa w zakresie szerokim, strategicznym lub koncentruje się na wyselekcjonowanych zagadnieniach, które wymagają usprawnienia lub zmiany.
Jest praktykiem biznesu i trenerem zarządzania, menedżerem i coachem. Specjalizuje się w sprzedaży i obsłudze klienta w rynku B2B i B2C, zarządzaniu zespołami Sales Forces, zarządzaniu zmianą, negocjacjach biznesowych. Pomaga firmom wdrażać strategie sprzedażowe i organizacyjne, głównie w działach sprzedaży. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie zawodowe w biznesie, zarządzaniu i sprzedaży. Zajmował stanowiska od Przedstawiciela Handlowego, Key Account Managera, Regionalnego Kierownika Sprzedaży, Dyrektora Oddziału po Dyrektora Sprzedaży w branży FMCG.
Patrycjusz Skakuj
Informacje organizacyjne
2000
zł
cena netto (tylko do 21 kwietnia 2024). Po tym terminie obowiązuje cena 2500 zł.
Planowanie S&OP, czyli komunikacja komunikacja komunikacja - edycja z 2023 roku
24
uczestników
8.9/10
średnia ocena warsztatu
Potrzebujesz więcej informacji?
4 Results sp z o.o.
ul. Puławska 457, 02-844 Warszawa
www.4results.pl