LIVE WEBINAR 4RESULTS
18.01.2023 (czwartek)
Prowadzi: Andrzej Domański, Partner 4Results
Zarejestruj się teraz:
9.00-10.00
Partner:
CZY WIESZ, ŻE WYKORZYSTANIE VR W SZKOLENIACH PODNOSI PRODUKTYWNOŚĆ PROCESU NAUKI, SKŁANIA DO WIĘKSZEGO SKUPIENIA NA JEJ PRZEDMIOCIE I PODNOSI PEWNOŚĆ SIEBIE W PÓŹNIEJSZYM WYKORZYSTANIU UMIEJĘTNOŚCI?
Na 60-minutowym webinarium na konkretnych przykłada pokażemy, jak symulacje VR-owe mogą wprowadzić strategię rozwoju kompetencji Twojej firmy na zupełnie nowy poziom
Prezentacja badań udowadniających efektywność VR w rozwoju kompetencji takich jak : teamwork, decyzyjność, komunikacja, accountability, przywództwo.
Inspiracje do zastosowania: energetyczny kick-off/ efektowny finał projektu, zaangażowanie "znużonego szkoleniami" top management, diagnoza własnych wzorców zachowań.
Realne przykłady zastosowania VR w projektach rozwoju kompetencji miękkich: Case study firm Mobica i Forvia
"Symulacja VR była dla nas kluczowym etapem procesu uczenia się, który otworzył nam drzwi do dalszych działań.”
Sebastian Kniaź, Head of People Development, Mobica
DLA KOGO PRZYGOTOWALIŚMY TEN WEBINAR?
Dla HR Business Partnerów, dyrektorów i specjalistów HR
Dla świadomych menedżerów, właścicieli firm, liderów dużych zespołów
Dla osób na stanowiskach ekspertów ds. learning and development/rozwoju pracowników/szkoleń
O PROWADZĄCYCH
Od 18 lat związany jest z branżą szkoleniowo-doradczą. Zrealizował kilkadziesiąt projektów doradczych z obszaru badań i doradztwa HR oraz kilkadziesiąt projektów dotyczących rozwoju pracowników (programy talentowe, akademie przywództwa, programy rozwoju sił sprzedaży, wsparcie facylitacyjne, wdrożenia e-learningu i inne. Z wykształcenia jest magistrem zarządzania i psychologii. Wykładowca Politechniki Łódzkiej. Specjalizuje się w zastosowaniu nowych technologii (VR/AR) w rozwoju kompetencji miękkich.
Andrzej Domański
Partner firmy doradczo-szkoleniowej 4Results
Od początku kariery była związana ze sprzedażą telefonów do operatorów oraz open marketu w Polsce. Jest odpowiedzialna za współpracę z dystrybutorami – obecnie jest to AB SA oraz Komsa, a wcześniej – Action. Nieustająco pracuje nad rozwojem rynku B2C i B2B w rejonie CEE.Od sierpnia 2018 roku, jako propagatorka technologii wirtualnej rzeczywistości w Polsce, zajmuje się wdrażaniem systemów do wirtualnej i mieszanej rzeczywistości VIVE . Maria bierze także udział w licznych konferencjach związanych z wdrożeniem systemów wirtualnej rzeczywistości w najróżniejszych branżach.
Maria Kożuchowska
Head of Sales, HTC
W HTC Vive od 2016 roku. Doświadczenie sprzedażowe i zawodowe zdobywała w takich firmach jak: Burda International czy Świat Książki. Zajmowała się tam aktywnym New Businessem oraz sprzedażą i realizacją projektów specjalnych dla jednego z kluczowych wydawców na rynku polskim. Swojekompetencje społeczne oraz umiejętność pracy w zespole wykorzystuje podczas budowania i utrzymywania relacji z Klientami.Od listopada 2016 roku, jako osoba zaangażowana w poszukiwanie nowych branż, rozwija swojąwiedzę na temat wirtualnej rzeczywistości i jej wdrożeń w coraz to nowych przestrzeniach biznesowych.
Dorota Paszyńska
Key Account Manager, HTC
POSŁUCHAJ UCZESTNIKÓW SZKOLENIOWYCH PROJEKTÓW W VR
Projekt został zrealizowany w celu rozwoju samoświadomości kompetencji menedżerskich w zespole menedżerów IT w firmie MOBICA
KULTURA BIORĘ ODPOWIEDZIALNOŚĆ: EFEKTY
Każdy w zespole bierze odpowiedzialność, widząc pozytywne efekty autonomii
Odpowiedzialność
Ludzie sami dbają o wyniki i środowisko pracy, a nie biernie czekają na wytyczne i rozkazy
Decyzyjność
Wszyscy koncentracją się na doskonaleniu a nie unikaniu błędów;
Przedsiębiorczość
Zespoły szybko i adekwatnie reagują na zmiany.
Zwinne zespoły
DLACZEGO VR? 4E
Emocje
Z dowolnego miejsca na ziemi, w połączeniu z elementami tradycyjnego warsztatu w dowolnych proporcjach, do szkolenia różnych kompetencji
Elastyczność
Szkolenia w VR wywołują w każdym reakcje, emocje, nawykowe zachowania, które trudno uruchomić w tradycyjnych szkoleniach i warsztatach.
Badania potwierdzają, że elementy VR podnoszą zaangażowanie uczestników w proces uczenia się nawet o 60% i pomagają zdecydowanie lepiej zapamiętywać informacje.
Szkolenie VR to unikatowa okazja, aby przećwiczyć zespołowe lub indywidualne zachowania, którepóźniej mogą posłużyć realnej zmianie organizacji.
Energia do zmiany
Efekty
60 MINUT INSPIRACJI I PRAKTYCZNEJ WIEDZY!
Prowadzi: Andrzej Domański
Zarejestruj się teraz:
Potrzebujesz bezpłatnej konsultacji? Umów się na spotkanie TUTAJ
18.01.2023
09.00
Webinarium "VR w szkoleniach: nowy wymiar rozwoju kompetencji miękkich w Twojej firmie"
jest zasilane przez 4Results
4 Results sp z o.o., Ul. Puławska 457
02-844 Warszawa
www.4results.pl